Saturday, December 13, 2008

Isparta


Selam millet,gene ben. Ispartadan yazıyorum bu sefer,abimi askere götürdük. Dersaneyi ektim, geometri testleri falan acı acı neyse. Afyona uğradık önce kız arkadaşını gördük, bi kaç saat orda yedik akabinde ispartaya gittik bi kaç saatlik yolla. Orda bi yerde gül kebabı(bildiğin kuzu tandır aslında yağlı falan iğrenç) yedik, otelimizi bulduk ereğlide ve yerleştik,ama o lanet kebap bana dokundu,su an yattığım yerde ruhumu teslim edecek gibiyim garip iyice. Öte yandan ısparta buz gibi millet bi taraflarım dondu bildiğin gibi değil,anlatsam inanmazsın :D burnum düştü düşcek,neyse ki otel şahane. Burda kocaman bi göl var,ilçe gölün etrafına kurulmuş,fena yer değil gibi (herkes yeğen herkes dayı) ama güneş varken görsem daha iyi olacak sanki. Resim karanlık biliyorum sabah daha iyilerini yayınlıcam söz. Hadi pazar akşamı görüşürüz.
Ps: Sıkıntıdan kavak yelleri seyrettim inanabiliyormusunuz ya